måndag 15 februari 2010

Nya resmål i Turkiet

Det är så svårt att välja resa. Jag gillar Grekland, det landet har en viss charm över sig, men samtidigt så har jag börjat falla mer och mer för Turkiet nu. Jag hittade lite nya ställen i Turkiet som såg intressanta ut, verkade dock inte vara så värst mycket att göra förutom att sola, bada och gå på olika vandringar eller utflykter. Frågan är just bara det om man verkligen pallar det en hel vecka? Är ju rätt skönt med lugn och ro och att få bara vara, men man vill ju kunna gå ut och ta en drink eller två om man känner för det. Hittade även ett väldigt intressant Spa hotell med rätt bra pris, det såg riktigt mysigt ut, men det ska ju passa den man åker med också. hmm.. ja jag får nog kika vidare.

De nya resmålen jag hittade var
Akseki- en väldigt lugn liten bergsby, med 20 invånare.
Camyuva-Avkoppling och lyx. Finns Spa hotell
Beldibi-Vacker natur och många härliga stränder.
Kemer-Mysigt Spa hotell.