måndag 8 februari 2010

Äntligen lite ljus på tillvaron

Har du tänkt på vad vi svenskar klagar mycket?! När det är kallt vill vi ha varmt, när det är varmt vill vi att det ska vara kallare. När det är snö vill vi ha bort det, när snön smält bort då vill vi ha tillbaka den ( om det inte är april dock) Men ändå, vi verkar aldrig riktigt bli nöjda. Jag blev så glad i helgen då solen äntligen tittade fram. såå mysigt! självklart så skulle vi bort på en massa kalas så vi hann inte vara ute och njuta av solen. =( se där nu vart jag missnöjd igen. Haha.. ja jag är nog en typisk svensk. Ja men jag har verkligen längtat efter att få ta med familjen ut på en riktig skoter dag, med korvgrillning, pulkaåkning och bara ha det gott. Är så less på alla födelsedagar som man måste åka till, barn kan jag förstå men alla dessa vuxna har vi inte firat dom nog nu?!